BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 12, 2010

:: Merehatkan Segalanya ::

:: my fav.. hulawehh! :

hari ini MK rasa sedih sangat.. entahla kenapa... macam2 dikepala ni nak fikir.. bila MK jelaskan tak semua akan faham keadaan MK.. so, amek keputusan ajak mama pi Temerloh.. lepak kat Secret Recipe.. tengah borak2 ngan mama, terlihat seseorang yg pernah MK kenal suatu ketika dulu,, oh senior MK masa di Maahad SAS dulu.. alahaii makin comel dia, tetiba dia datang kat MK..

=ooOOoo=


ini aan kan? dorm 8B adik bilik Kak Mar ketua aspuri tu kan? (huhu banyak betol "kan" dia... ) hehehe... MK pun jawab la, dah orang tanya.. haah! aan la ni.. hehe wah makin comel akak ni.. akak belajar mana sekarang? akak dah habis belajar.. sekarang dah keje dah pun.. keje kat sarawak.. kt JPN.. aan ni makin comel laa.. geram akak! (aik?MK plak.. huhu MK cakap kat dia comel.. dia plak cakap kat MK.. ke nak amek ati je?..) takde la akak.. aan mcm ni la.. kecik still cam dulu.. cuma yela dah semakin meningkat usia semakin berubah la muka kita.. akak pun sama.. jemput la duduk ngan kami.. (mama cuma senyum aje,,) eh takpela aan akak kene cepat, sebab husband akak tunggu kt luar.. kebetulan singgah sini nak beli kek.. ok, amek num akak ni.. 013-388 bla bla bla... ada masa sms la akak yer.. OK akak..


=ooOOoo=


begitu la manusia.. cepat berubah kan.. huhu harap segalanya baik untuk nya juga untuk MK.. bila seseorang tu dah ada dunia kedua (berumahtangga) adakah punyai masa untuk mengingati kita??? itu yang MK takut jika ia berlaku pada seseorang yang MK amat sayang.. Demi Ukhwah kerana ALLAH, MK percaya ia tetap akan sama sepertimana mula2 terjalinnya ukhwah itu... mengharap... mengharap... dan terus mengharap....... ***

2 comments:

bon said...

Resah cm buah hati or bekas kekasih je yg nk kawen.. (~~")

musafir kecil said...

huhu bukan la... seorang insan yang bergelar kakak....