BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 15, 2011

:: Selamat Hari Lahir Kekasih Hatiku ::




selamat hari lahir, ayah...

Salam Maulidur Rasul.. selamat hari lahir buat kekasih hatiku, Ya Rasulullah.. Ya Habiballah.. MK rasa, semua umat Rasulullah akan menyambutnya di seluruh pelusuk dunia.. dimana jua pun berada.. Ya Allah.. sungguh kuatnya kasih sayang kami kepada Rasulullah.. kerana baginda juga lah kekasihMu Ya Allah.. sama seperti semua yang menyambutnya.. MK disini -Apartment Permai Puteri- juga menyambutnya.. kami disini telah menjemput ustaz yang didatangkan khas dari ILIM ( Institut Latihan Islam Malaysia ).. wahh hemsem lagi.. ehem ehem! ok ok.. maksud MK, ceramahnya.. masha-Allah... menarik bagaikan tajuknya.. MK cuma dapat maklumat di setiap dinding2 lift je.. ^__^

dihari yg indah ini, MK juga berasa gembira kerana hari juga adalah hari kelahiran ayah MK iaitu Encik Manan Bin Husain.. selamat hari Lahir, ayah.. Angah terlalu rindukan ayah.. walaupun ayah dari dulu senyap, kurang berborak dengan angah, tapi angah tahu disebalik hati ayah terpaut berbagai2 ungkapan yang ayah ingin luah pada angah dan anak2 ayah yg lain..

dulu.. angah takut nak langgar rules ayah sebab angah takut monthly allowance angah kene potong tapi sekarang... angah takut nak langgar rules ayah juga buat ayah marah sebab angah takut kecilkan hati ayah.. sebab hati ayah begitu berharga buat angah.. tanpa ayah, siapalah angah.. tanpa ayah tak mungkin angah dapat berpijak ke bumi yang nyata ni..

maafkan angah, ayah.. semoga Allah merahmati hidupmu.. dipermudahkan segala urusan ayah diduniawi juga ukhrawi nanti.. inshaAllah! dan juga semoga umur yang semakin meningkat selaras dengan amalan2 ayah selama ini.. angah sayangggg ayah sampai syurga.. kata-kata ni angah tujukan khas buat ayah yang angah sayanggggg dalam hidup angah..

Ketika kata itu terucap
ku ingin kau tetap mendengar ku
saat ku katakan rindu yang mengharu
ku ingin kau dapat menatap ku...
dan mencium kening ku
lidah ku kelu
berjuta rasa ingin berlumba tunjukkan hasrat nya
ingin ku katakan ku sayang padamu
dan kau tetap disamping ku
Ayah...
kan ku bisik kan rindu ku...
selalu..

- your daughter, angah ( Nurulfarhana Binti Manan )-




0 comments: