BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 2, 2011

:: Program Bersama AJK Persatuan Penduduk Apartment Permai Puteri ::

Assalamualaikum.. kembali lagi MK untuk mencorat coret blog MK ni.. Alhamdulillah pejam celik pejam celik dah masuk 4 bulan MK study kt KL tu.. semoga selepas ini segala urusan MK dipermudahkan olehNya, insha-ALLAH! perjuangan baru je selesai tetapi masih ada perjuangan yg belum selesai.. iaitu, mid term exam MK pada 22februari ni.. MK mesti bertarung dgn jaya nya! yeahhh!!! (semangat )

hmm baru ni 29hb Januari, MK melibatkan diri bersama AJK Persatuan Penduduk Apartment Permai Puteri di Ampang.. sepatutnya MK pulang ke kg halaman pada 28 Januari tetapi disebabkan tanggungjawab, MK perlu stay lebih sikit.. ( alah, 2 hari je kan ) program tu best sangat2.. MK diminta oleh warden MK untuk melibatkan diri memandang MK pn telah terlibat menjadi sebahagian dari AJK persatuan tersebut.. MK sebagai orang penting di dalam dewan dengan jayanya telah memeriahkan majlis tersebut.. syukur ya ALLAH kerana segalanya berjalan dengan lancar.. terima kasih kepada pengerusi persatuan, dan smua AJK termasuk warden, En Amir.. hehe..

petang sebelum majlis tersebut, MK ditugaskan memeriksa sebuah rumah student yg dikatakan telah kehilangan laptop, dan wang tunai bernilai rm200.. hmm MK sedih juga dgn insiden tersebut, macam mana boleh hilang.. mak ayah kirim kan duit, tiba2 jadi macam ni.. sedih nya hati MK.. kalaulah MK ditempat student tersebut, hmm.. hanya Engkau yg Mengetahui.. segala peralatan di dalam bilik, MK geledah.. untuk mencari bukti tapi malangnya tiada sebarang bukti yg ditemui.. bagi MK, takkan semudah itu pencuri tersebut meninggalkan sebarang bukti.. mereka pun cerdik juga.. apa pun sabar ye sahabat.. ada hikmah di sebalik semua ini..

disini, MK selitkan beberapa gambar kenangan di malam itu untuk tatapan tetamu blog MK..



:: MK bersama ita, my housemate ::

:: MK dengan aidil, anak pengerusi majlis ::

:: zul, MK dan ida (my roommate) ::

:: hehe we are the best cohort 17A ::

:: kami 1 class lagi ::

:: En Amir (wardenku ) dan MK ::

:: tenaga kerja di malam itu.. terima kasih semua ::

:: makan timeee... hihi (i like it! ) ::

:: haaa ni adalah proses menapau ( dh macam kenduri plak ) ::

:: tahniah buat Qay ( baju hijau tgh2 ) dpt cabutan bertuah ::

0 comments: